Forums
AUG ELITE Gaming Community :: Forums :: AUG_Elite Community :: General Chat

<< Previous thread | Next thread >>
ar Stackhouse med Becky Hammon, tidigare WNBA All-Star och NBA: s f?rsta
Moderators: IKAIKA Dv8, VisionKill, Stack, EZPoacher, Phoenix Goddess, Nuke, Blues, asustek, Krash, Muarader
Author Post
caicai2017
Wed Dec 06 2017, 05:50AM
Registered Member #1955
Som jag antar ?r varf?r jag best?mde mig f?r att jag ville skriva det h?r, nu.
F?r om jag ska anv?nda min plattform ... vill jag inte bara vara buller. Jag vill anv?nda den f?r att prata om verkliga problem som p?verkar riktiga m?nniskor. Jag vill Nike Air Max 90 Femme Rose anv?nda den f?r att lysa en str?lkastare p? de saker jag bryr mig om.
Och jag bryr mig om v?ra veteraner djupt.
S? det ?r d?rf?r jag skriver det h?r - det ?r min ?sikt att du kommer till den h?r veterandagen: L?t oss g?rna inte g? vilse i en annan av dessa o?ndliga debatter om vem Adidas Superstar Homme som menar vad Nike Air Presto Womens n?r de g?r vad, eller vem ?r respektl?s mot vem.
L?t oss i st?llet respektera - l?t oss fira - v?ra veteraner, genom att ha en konversation om de faktiska s?tt som vi som civila, som deras med amerikaner de har k?mpat f?r att skydda, kan h?lla upp v?rt slut p? fyndet. L?t Nike Dunk Sky High Femme oss Nike Air Max 90 Womens Pink prata om det brutna VA-medicinska systemet, och traumatiska hj?rnskador och PTSD. Men l?t oss ocks? prata om bostadsl?shet, arbetsl?shet och psykisk h?lsa, och ja, rasskillnad.
L?t oss prata om hur vi kan g?ra b?ttre, f?r att g?ra deras liv enklare. V?lkommen till First Step, Adidas ZX Flux Femme en videoserie med idrottare som engagerar de samh?llen som drabbas mest av dagens sociala problem, fr?n tillg?ng till h?lso- och sjukv?rd och j?mst?lldhet mellan k?nen, barndomsfetma och mental h?lsa. Den tidigare NBA-stj?rnan Jerry Stackhouse reser runt landet och m?ter ut?vare Nike Air Max Zero Womens f?r att diskutera fr?gor som ?r viktiga f?r dem.
I detta avsnitt talar Stackhouse med Becky Hammon, tidigare WNBA All-Star och NBA: s f?rsta heltids kvinnliga assistent tr?nare om hennes uppdrag att bryta k?nshinder. Stackhouse och Hammon bes?ker Girls Inc., en organisation som Adidas NMD Womens arbetar f?r Nike Air Max 90 Mens Black att inspirera n?sta generation av starka, smarta, dj?rva kvinnor och jobbar tillsammans f?r att hj?lpa unga basketbollsspelare att n? sin fulla potential.
L?t oss anv?nda v?ra plattformar och ta den h?r dagen f?r att prata om hur vi kan vara h?gre ?n all denna tystnad - och Nike Air Max 90 Homme Noir tystare ?n allt detta ljud.
Back to top

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF